Exercitiile calistenice reprezinta miscari ample, executate cu greutatea propriului corp. Corpul uman poate sa inlocuiasca cu succes orice sala de fitness sau gimnastica.

Gravitatia tine locul greutatilor atunci cand executi exercitii calistenice. Daca faci sport pentru sanatate sau intretinere corporala, integreaza in antrenamentul tau acest tip de exercitii.

Principalele avantaje ale acestor exercitii calistenice sunt posibilitate de a le face oriunde, acasa, la birou, in parc etc. si protejarea articulatiilor. Greutatile suplimentare mari pot crea probleme articulare sau musculare.

Aproape fiecare miscare a corpului poate sa fie transformata intr-un exercitiu calistenic. Astfel, exista un numar imens de exercitii calistenice. In functie de amploarea sau viteza de executie, exercitiile calistenice pot fi mai usoare sau mai dificile.

Cele mai uzuale si complexe exercitii calistenice sunt:

  • genuflexiunile
  • fandarile
  • indreptarile
  • flotarile
  • exercitii pentru abdomen

Mai jos gasesti cateva exercitii calistenice pentru diverse obiective:

Exercitii calistenice pentru imbunatatirea rezistentei sau slabit:

  • sarituri pe loc sau intr-un picior
  • Jumping Jack
  • alergari (usoare, rapide, cu genunchii la piept, cu calcaiele la sezut etc.)

Exercitii calistenice pentru tonifierea trenului superior:

  • flotari
  • tractiuni
  • flexia antrebratelor pe brate cu pumnii stransi
  • exercitii pentru abdomen
  • plansa

Exercitii calistenice pentru trenul inferior:

  • genuflexiuni
  • fandari (in fata, lateral, in spate, incrucisate)

Vezi in Sala Online GymSport cum se executa corect principalele exercitii calistenice.

 

Pin It on Pinterest

Share This
error: Continutul este protejat !!